2012. június 7., csütörtök

Egy éjszaka ajándéka - 27. rész

Az elkövetkezendő bő egy hétben nem történt semmi különös, Erickel éltük a mindennapi életünket. Vitalynak sok dolga volt, ráadásul tegnap lett vége az egyik versenyhétvégének, így nem volt lehetőségünk a múltkori alakalom óta találkozni.

Egyik délután, éppen a konyhában mosogattam, Eric pedig az emeleten játszott, amikor meghallottam a csengőt. Elzártam a csapot, megtöröltem a kezem, majd az ajtóhoz mentem. Azt hittem, dobok egy hátast, mikor megláttam, hogy Nico áll velem szemben.

- Szia Catalina! – köszönt.
- Öhm…szia! – nyögtem ki végül nagy nehezen – Mi járatban vagy erre?
- Beszélnünk kell. Bemehetek? – kérdezte komolyan.
- Persze. – engedtem be értetlenkedve, majd a nappaliba mentünk – Kérsz valamit inni?
- Nem, köszi. Szeretnék tőled kérdezni valamit, és kérlek, őszintén válaszolj!
- Oké. – feleltem.
- A fiad tőlem van?

Azt hittem, hogy rögtön összeesem. Éreztem, hogy nehezen kapok levegőt, a szoba forog velem, és ájulás közeli állapotba kerülök. Ettől a perctől féltem azóta, hogy megtudtam, hogy terhes vagyok. Fogalmam sem volt, hogy kitől tudhatta meg Nico a dolgot, de jelenleg nem ez volt a legnagyobb problémám az üggyel kapcsolatban.

- Catalina…kérlek, válaszolj!
- Igen. – feleltem egy sóhaj után – Eric akkor fogant, amikor lefeküdtünk a 2006-os Spanyol Nagydíj után.
- Úristen! – fogta a fejét Nico, majd leült a kanapéra – De miért nem szóltál? Jogom lett volna tudni!
- Tudom, de nem akartam balhét. – vallottam be – Olyan boldogok vagytok Viviannel, és nem akartam a gonosz picsa lenni, aki szétválasztja a szerelmeseket.
- Az most nem számít, hogy mennyire szeretjük egymást Viviannel. Ericnek szüksége van egy apára, ráadásul az igazira. Biztos nehéz lehetett neked egyedül nevelni őt.
- Nem volt a legegyszerűbb, de én okoztam magamnak.
- Hol van most Eric?
- Fent játszik a szobájában.
- Megnézhetem?
- Persze. – mosolyogtam – Gyere!

Felmentünk az emeletre, majd Nicot Eric szobájába vezettem. A fiam éppen a nemrég kapott versenyautóival játszott, de hamar észrevett minket.

- Ki ez a bácsi, anya? – kérdezte tőlem.

Nem tudtam, hogy mit válaszoljak neki. Nem vághattam rá egyszerűen, hogy „Ő az apád”. Ennél ez egy bonyolultabb folyamat lesz.

- Egy rokonotok vagyok. – szólalt meg egyszer csak Nico – Szia Eric!
- Szia! Én már láttalak téged. – emlékezett vissza a fiam.
- Igen, találkoztunk a Forma-1-es versenyen. Képzeld, én az egyik versenyző vagyok. – mesélte Nico.
- Úristen! Anya, ez igaz? – fordult felém.
- Igen. Ő egy olyan autóversenyző, amilyen te is szeretnél lenni. – feleltem.
- De miért nem mondtad, hogy az egyik rokonunk egy Forma-1-es versenyző? Ez olyan jó! Mesélj valamit a versenyzésről! – lelkendezett Eric.

Nico rám nézett, mire én rámosolyogtam, és jeleztem neki, hogy beszélgessenek csak. Kimentem a szobából, ezzel magukra hagyva őket, és lementem a földszintre. Tudtam, hogy egyszer eljön ez a nap, de soha nem tudtam elképzelni, hogy milyen is lesz. Nico viszonylag jól fogadta a dolgot, de tudom, hogy ezután jön majd a neheze. Biztos vagyok benne, hogy Nico szeretne részese lenni a fia életének, amit teljes mértékben meg is tudok érteni.

De annyi kérdés jutott eszembe hirtelen. Hogy mondjam el Ericnek, hogy Nico az apja? Hogy fogjuk összehozni a találkákat? És mit fog szólni ehhez Vivian? Már így is sokat hazudtam neki, és ha most lebukok, talán még Ericnek is ártani fog.

Hallottam, hogy Eric nagyokat nevet fenn, mire elmosolyodtam. Elővettem a telefonom, és felhívtam a bátyám.

- Szia Lina! Hogy vagy? – szólt bele a telefonba.
- Szia Carlos! Jól. Képzeld, itt van Nico.
- Ott van Nico? De hát miért? – értetlenkedett a bátyám.
- Valahonnan megtudta, hogy Eric a fia, és eljött, hogy utánajárjon a dolognak. – magyaráztam.
- De ugye elmondtad neki az igazat?
- Igen. Most már nem lett volna értelme titkolózni.
- Jól tetted. És hogy fogadta Nico?
- Meglepően jól. Szerintem nem lesz itt baj.
- Azért ne bízd el magad, Lina. – váltott komolyra Carlos hangneme – Ott van Nico barátnője, ráadásul a srác egy híres autóversenyző. Ne éld bele magad a dologba, mert lehet, hogy pár hét múlva már nem is fog foglalkozni Erickel. Ne feledd, hogy most csakis a fiad számít.
- Szerinted én nem így gondolkodom? Attól még, hogy Nico megjelent, nem fog megváltozni a gondolkodásom. Ezek után is csak Eric érdekeit fogom nézni.
- Rendben. De szerintem ne erőltess semmit. Nehéz lehet ez most Niconak, hagyd, hogy megküzdjön magával.
- Tudom, és így is fogok tenni. – válaszoltam – De most megyek. Megnézem, mi van velük.
- Rendben. Majd hívj, hogy mi volt.
- Oké. Szia!
- Szia! – köszönt el Carlos is, majd bontottuk a vonalat.

Visszamentem Eric szobájába, hogy szemügyre vegyem a srácokat. Éppen együtt játszottak, és nagyon aranyosak voltak. Közben Eric Nicot kérdezgette a versenyzésről, aki lelkesen válaszolt a fia minden kérdésére. Reggel, mikor felkeltem, nem gondoltam, hogy végül így végződik a mai nap. A fiam együtt játszadozik az apukájával, a Forma-1-es versenyző Nico Rosberggel.

Remélem, nem vagyok elég naiv, és nem kell csalódnom Nicoban.

1 megjegyzés:

  1. Hurrá! Nico is végre megtudta az igazat. De azért kíváncsi vagyok kitől tudja? Talán Vitalytól? És tuti, hogy Viviannal lesznek még gondok, de remélem emiatt nem Eric jár rosszul.

    Szuper lett, várom a folytit!

    Pusszó: Hooligirl

    VálaszTörlés